Opieka Ogólne

Akumulatory motocyklowe takie jak używane. Oni nie lubią być zaniedbane, niewykorzystane lub pozbawiony ładunku.

Jeśli pozostanie przez dłuższy czas bez ładowania, nawet jeśli nie są one połączone, wszystkie akumulatory ołowiowe będzie przejść przez naturalny proces samorozładowania, akumulatory motocyklowe ze względu na ich skład są bardziej podatne na tego niż w innych akumulatorów kwasowo-ołowiowych. Jeśli osiągnie baterii głęboko etap jest odprowadzana jest często niemożliwe do odzyskania, nawet jeśli sama bateria jest stosunkowo nowy. Jeśli akumulator jest podłączony do roweru, a rower posiada alarm lub immobilizer zamontowane na czas potrzebny do osiągnięcia akumulator rozładowany stan głęboko mogą być krótkie, często kwestia dni.

Regularne ładowanie jest tylko sposób, aby zapewnić długą żywotność baterii i ze swojej pracy w stosunku do naturalnego procesu samorozładowania. Większość inteligentne ładowarki akumulatorów motocyklowych pochodzą z przewodami, które mogą być na stałe przymocowane do baterii z gniazda baterii starannie ukryty w rowerów. Ładowanie jest to łatwa sprawa, podłączając złącze do ładowarki w.

Warto zauważyć, że pogoda i temperatura mogą wpływać na szybkość usuwania i funkcjonalność baterii. Cieplejsze temperatury gwałtownie przyspieszyć proces samorozładowania. Należy jednak uważać, aby nie pozwolić baterii zbyt zimno jak rozładowany akumulator jest mniej odporny na zamrażanie. W pełni naładowany akumulator będzie zamrozić około -5 ° C, podczas gdy mocno rozładowany akumulator może zamarznąć na -1 ° C.

Sprzątanie

siarczanowania występuje, gdy siarczan ołowiu (biała substancja) poddaje się gromadzić na płytkach. To może w końcu zniszczyć baterię. Aby utrzymać baterię z sulfonowanie to ważne, by sprawdzić rower działa prawidłowo, i zachować zaciski akumulatora w czystości i odłączony, gdy rower jest w magazynie lub nie jest używany przez dłuższy okres czasu. Ważne jest, że akumulator jest regularnie ładowana, gdy nie jest używana.

elektrolitu

płynu w akumulatorze jest nazywany elektrolitu. To jest mieszaninę wody i kwasu siarkowego, który wywołuje reakcję chemiczną, która wytwarza energię elektryczną. Konwencjonalne i Yumicron baterie typu muszą być sprawdzone i ich elektrolitu uzupełniany wodą destylowaną w regularnych odstępach czasu.

W ramach zwykłych procesów elektrochemicznych ołowiu wody baterii kwasowych w rozcieńczonym kwasem przekształca się w gaz i wydostaje się z komory. To musi być zastąpiony destylowana lub wody zdemineralizowanej. Nie używać wody z kranu, jak to ma elementy, które trwale uszkodzić akumulator. Gdy akumulator jest zlecenie nigdy nie należy dodawać żadnych dodatkowych kwas ponieważ będzie to znacznie pogorszyć żywotność baterii.

Ważne jest, aby utrzymać poziom cieczy w niskich poziomach mogą powodować kwasu w baterii stanie się zbyt silne. Może to prowadzić do korozji elementów wewnętrznych baterii i akumulatora zwarciu się. Bezobsługowe wykorzystać procesy, które szybko ponownie wchłonąć gaz do elektrolitu i dlatego nigdy nie potrzebują uzupełniania.

Ładowanie

Nigdy użytkownik Ładowarka samochodowy do ładowania akumulatora motocyklowego , nawet na krótki czas. Podaż znacznie więcej prądu niż akumulatora motocykla ładowarek samochodowych może poradzić sobie z bardzo szybko i może uszkodzić płyty akumulatora nie do naprawienia.

Ładowanie jest najlepiej zrobić z baterią usunięty z roweru. Konwencjonalne i Yumicron baterie powinny mieć korki starannie usunięte z wierzchu każdej komórki. Po wyjęciu baterii z roweru i umieścił go na równej powierzchni, to chyba warto je czyste, zwracając szczególną uwagę na zaciskach i na obszarze między nimi jak każda nagromadzenie materiału przewodzącego pomiędzy zaciskami może prowadzić do prądu przeciek. Sody oczyszczonej i wody stosowanej ze szczoteczką do zębów mogą być bardzo skuteczne, ale upewnij się, pozostawiaj baterii idealnie suche kiedy skończysz czyszczenie.

Podczas ładowania baterii należy upewnić się, że powierzchnia jest dobrze wentylowane, aby zapobiec gromadzeniu się gazów wybuchowych. Po podłączeniu akumulatora i ładowarki upewnij się, czy ładowarka jest wyłączony, aby zmniejszyć ryzyko jakichkolwiek iskier. Podłączenia akumulatora pozytywną do dodatnich i ujemnych, z ujemnym. Naładuj baterię zgodnie z zaleceniami producentów. Praktyka ostrożność, jeśli bateria staje się gorąca w dotyku, jak gorące Baterie mogą wybuchnąć. Jeśli bateria ma być gorący, odłącz ładowarkę i pozwól baterii ostygnąć przed rozpoczęciem ładowania.

Podczas pracy z akumulatorami należy nosić okulary ochronne. Usuń wszelki elektrolitu na zewnątrz baterii. Jeśli przyjdziesz do kontaktu z elektrolitem, umyć na obszarach dotkniętych przez kilka minut. W przypadku wystąpienia któregokolwiek z oczu przemyć je natychmiast i skontaktuj się z lekarzem.

absolutna maksymalna opłata należy korzystać z akumulatora motocykla wynosi około 1 amp. Za pomocą woltomierza sprawdzić, czy bateria jest w pełni naładowana, łącząc pozytywne do pozytywnego i negatywnego do negatywnej, kładąc niskie obciążenie (podczas włączania światła i zapłon) i biorąc odczyt na baterii. Z baterią 12 V należy się spodziewać co najmniej 11,5 V DC, system 6 V co najmniej 5,75 woltów.

Rodzaje ładowarka

Jest wiele ładowarki dostępne. Należy upewnić się, aby skorzystać z ładowarki, która jest przeznaczona dla motocykli, ładowarka samochodowa przyniesie zbyt wiele opłaty.

Trickle ładowarki stale ładować akumulator o stałym oprocentowaniu. Jednak wymagają one okiem, ponieważ nie mają sposób reagować, gdy bateria jest w pełni naładowana. Pozostawiając je nadmiernie obciążyć może uszkodzić baterię.

ładowarki Taper zmniejszyć ilość prądu dostarczanego przez baterię w miarę wzrostu napięcia. Podobnie jak w przypadku ładowarek strużka wymagają okiem, aby uniknąć przeładowania. Obie stożkowe i Trickle ładowarki wolno.

Pulse lub inteligentne ładowarki Monitor i zbierać informacje zwrotne od napięcia akumulatora podczas procesu ładowania i upuść w trybie gotowości, gdy bateria jest w pełni naładowana. Kiedy bateria rozładowuje oczywiście do pewnego poziomu ładowarka przechodzi w tryb ładowania baterii i przywrócić go do normalnego opłat. Ładowarki impulsowe może być pozostawione bez opieki przez dłuższy czas, ale należy jeszcze przeprowadzić okresowe sprawdzanie poziomu płynu.