Podstawy

Łańcuch motocyklowy zawiera dwa kołki szlifowane peened na każdym końcu jako nitu, dwa krzewy, dwa wałki i dwie płyty boczne. Kolejną parę zewnętrznych płyt bocznych dołączyć każdy link do następnego linku. W łańcuchu O okrągły pierścień uszczelniający jest umieszczony na sworzniu między płytami do utrzymywania smaru. Uszczelka jest wyprofilowany za mniejsze ulicy w sieci X pierścienia.
Ilość linków jest mierzone przez liczbę miejsc, który jest różnica między każdym kołka lub nitu i zawiera sprężynę / klip lub Rivet link dać parzystą liczbę.
Należy pamiętać, że dostarczamy długości łańcucha, aby pasowały standardowe koła łańcuchowe. Podczas korzystania z koronki z 2 lub więcej dodatkowych zębów są często potrzebne łańcuch więcej linków. Zapraszam do zadzwonić do pomocy.

Metric Wymiary
Sieć Pitch Szerokość Roller średnica
415 12.70mm 4.88mm 7.75mm
420 12.70mm 6,35 mm 7.75mm
428 12.70mm 7.75mm 8.51mm
520 15.88mm 6,35 mm 10.16mm
525 15.88mm 7.85mm 10.16mm
530 15.88mm 9.53mm 10.16mm
532 15.88mm 9.53mm 11.10mm
630 19.05mm 9.53mm 11.91mm
632 19.05mm 9.66mm 12.68mm

Side grubość płyty zależy od gatunku i marki sieci. Z reguły od 1,5 do 2,6 mm. Ważne jest bezpieczeństwo dołączyć łańcuch z producentami poprawne Rivet Podział łącza lub miękkie Wiosna link.
Rozmiar, producenta i klasy jest często umieszczone na niektórych płytach bocznych.

Brytyjski klasyczny Łańcuch Wymiary i dzisiejszych odpowiedników
Klasyczne Rozmiar Reynolds Nie Odpowiednik
1/2 x 3/16 cala 110044 Podobny Nowoczesna 420 - Zobacz Poniżej
1/2 x 5/16 Inch 110046 Nowoczesne 428
5/8 x 1/4 cala 110054 Nowoczesne 520
5/8 x 3/8 cala 110056 Nowoczesne 530

BSA / Triumph Bantam / Cub i podobnych wcześniej lekkie motocykle brytyjskie 1/2 potrzebny jest oryginalny łańcuch X 3/16 cala. To dlatego, że odpowiedniki metryczne, chociaż ma taki sam skok ma różne wałki wielkości, które nie będzie prawidłowo posadzić na kołach zębatych i będzie bardzo szybko wbić szczyty off zębów koła.
Wielu brytyjskich rowery nie mają wystarczający prześwit, aby pasowały Nowoczesny łańcuch ciężkich, które zwykle mają bardzo szerokie płyty boczne.
Niektóre rowery Brytyjski Klasyczny uruchomić łańcuchy z nieparzystej liczby linków. Jest to możliwe dzięki specjalnym pół łącza.

Jaka jest różnica między 50 a 530 Chains?

Obecnie istnieje niewiele ma różnicy między 50 i 530 łańcuchów, ale różnica pochodzi z których 50 łańcuchy używane w zastosowaniach przemysłowych, podczas gdy 530 łańcuchy były wykorzystywane przede wszystkim do transportu i pojazdów. Dlatego 50 łańcuchy tradycyjnie były bardziej trwałe, ale cięższe i droższe. Aby uniknąć nieporozumień wiele łańcuchy te dni są w rzeczywistości oznaczone jako 50 (530) łańcuchów.