W ramach naszej strony wykorzystujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i polityki cookies.

Regulamin Wemoto

Wszystkie zamówienie są automatycznie przekierowywane względem kraju adresata i są obsługiwane przez odpowiedni oddział Wemoto.

Czas realizacji wysyłki i dostawy

Zamówienia w Polsce

Wszystkie przesyłki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Realizacja zamówienia zajmuje nam do trzech dni roboczych, jeśli produkt jest dostępny na stanie magazynowym. Zazwyczaj zamówienie jest dostarczane szybciej.

W głównym magazynie (czas realizacji od 7 do 10 dni)

Jeżeli nie posiadamy danej części na magazynie w Polsce, czas realizacji zamówienia wynosi do 10 dni roboczych.

Artykuły Niestandardowe

Jeżeli produkt jest niedostępny, skontaktujemy się z Toba i podamy przybliżony czas dostawy. Oczywiście istnieje również możliwość anulowania zamówienia i zwrotu wpłaty.

Monitorowanie zlecenia

Możecie Państwo sprawdzić w każdej chwili aktualny status swojego zamówienia. Czekamy na Państwa opinie i pytania na które postaramy się odpowiedzieć w możliwie jak najkrótszym czasie.

Polityka Prywatności

Nie ujawniamy żadnych informacji osobistych, w tym adresów e-mail i nigdy nie użyjemy dostarczonych informacji w celach marketingowych.

Cookies

Używamy plików „Cookies” na naszej stronie w celu przetwarzania i optymalizacji procesu składania zamówień. Korzystając z naszej strony internetowej wyrażają Państwo zgodę na tę politykę i wykorzystywania plików „Cookies”, zgodnie z warunkami niniejszej polityki.
Aby dowiedzieć się więcej o plikach Cookies odwiedźwww.wszystkoociasteczkach.pl/ and www.youronlinechoices.com.

Zwrot towaru

Postanowienia ogólne:
1. Na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie towary zakupione w WEMOTO.pl na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej mogą być zwracane do 14 dni od daty zakupu (dostarczenia do klienta).
2. Klien może zwrócić zakupiony towar w sklepie stacjonarnym lub wysłać go na adres wskazany na dowodzie zakupu (paragon/faktura). Koszty związane ze zwrotem towaru zakupionego w WEMOTO.pl ponosi konsument.
3. WEMOTO.pl przyjmie i zwróci pełną cenę zakupu towarów, które są:
a) w chwili zwrotu w takim samym stanie jak w chwili ich wydania klientowi,
b) rozpakowane, bez oryginalnego opakowania, o ile noszą wyłącznie takie ślady korzystania, które wynikają z użycia ich w sposób konieczny do stwierdzenia ich charakteru, cech i funkcjonowania.
WEMOTO.pl nie ma obowiązku przyjęcia towarów, z których klient korzystał w zakresie wykraczającym poza opisany powyżej w punktach a) i b) – jeżeli jednak podejmie decyzję o przyjęciu takich towarów, to zastrzega sobie prawo do potrącenia z zapłaconej ceny kwoty odpowiadającej zmniejszeniu wartości towarów w wyniku korzystania z nich przez klienta.
4. Zwrotowi nie podlegają:
a) towary spoza oferty dostępnej na stronie www.wemoto.pl zamawiane na indywidualne zamówienie
b) części elektryczne oraz elektroniczne, które zostały użyte
5 Ostateczną decyzję o przyjęciu zwrotu towaru podejmuje pracownik Działu Obsługi Klienta w sklepie stacjonarnym WEMOTO.pl

Wybór Motocykli

Części na naszej stronie są dostarczane na podstawie oryginalnej europejskiej specyfikacji motocykli, za wyjątkiem gdzie wyraźnie zaznaczono inaczej. Jeśli Twój motocykl ma jakiegokolwiek modyfikacje, nie możemy być odpowiedzialni za możliwe do zaistnienia pomyłki.

Montaż

Wszystkie towary dostarczane są przy założeniu, że będą montowane przez wykwalifikowany i doświadczony personel wyposażony w odpowiednie narzędzia i sprzęt, tak aby zakupione części działały prawidłowo.

Dokładamy wszelkich starań, aby zagwarantować pełną satysfakcję klienta z naszych usług i produktów. Oczywiście jesteśmy otwarci na sugestię dotyczące poprawy działania naszej strony. Odpowiadamy na wszystkie e-maile przeważnie w ciągu jednego dnia, skorzystajcie z naszego formularza kontaktowego formularz kontaktowy. Wszystkie nasze ceny zawierają podatek VAT.